Support

Gecertificeerde servicedesk

De producten van Apple zijn intuïtief, betrouwbaar en gaan lang mee. De hardware, het besturingssysteem en een groot aantal apps zijn afkomstig van Apple zelf en dus volledig geïntegreerd. Daarom is een enkel telefoontje of berichtje meestal al genoeg om een probleem op te lossen.

Hoe goed een product ook is, soms gaat toch iets kapot, al is het maar omdat iemand per ongeluk zijn iPhone heeft laten vallen. 

Xando is een Authorised Service Provider. Dat betekent dat we beschikken over een door Apple gecertificeerde Servicedesk waar experts klaar zitten om AppleCare support te leveren. Zij voldoen aan de hoogste eisen die Apple stelt aan service en reparatie en zijn ook door Apple opgeleid. Ze kennen de producten als geen ander. Bij reparaties gebruiken ze altijd originele Apple-onderdelen en de reparatietijd is kort.

Support on-off-site

Als je organisatie afhankelijk is van ICT-apparatuur, is snel handelen bij problemen cruciaal. Dat begrijpen we maar al te goed. Onze support-afdeling is daarop ingericht. Hoe het werkt?

Jijzelf of je medewerker neemt eerst contact op met onze servicedesk. Onze helpdeskmedewerker beoordeelt dan op welke manier we het beste kunnen helpen.

Sommige problemen zijn remote met een paar muisklikken op te lossen. Onze medewerkers loggen off-site in op je netwerk en kijken mee op het scherm. Ze lossen direct het probleem op of geven instructies hoe je medewerkers dat zelf kunnen doen. 

Soms is een probleem gecompliceerder en kunnen we het niet meteen op afstand oplossen. Dan komen we bij je op locatie om on-site technische of andere support te verlenen. 

Voorraadmanagement

Medewerkers komen en gaan binnen je organisatie. Ze hebben nieuwe Apple devices nodig of leveren hun gebruikte in. Het ligt voor de hand dat je de gebruikte weer opnieuw inzet. Om ze daar geschikt voor te maken, voeren wij eerst technisch onderhoud op die devices uit. We verwijderen alle oude bestanden en gegevens en werken iOS bij naar de nieuwste versie. Met Mobile Device Management gebeurt dat allemaal razendsnel en is de iPhone of iPad ook meteen weer klaar voor gebruik door een nieuwe medewerker. 

Devices die niet direct opnieuw worden uitgereikt, houd je op voorraad. Het beheer van die voorraad kun je zelf doen, maar je kunt het ook aan ons uitbesteden. Wij houden dan in de gaten hoeveel iPads, iPhones en Macs op voorraad zijn en welke apparaten zijn uitgeleverd en ingenomen. Ook houden we bij welke modellen bij je in omloop zijn en we adviseren over eventuele vervanging van verouderde apparaten.

Vervangend device

Zoek mijn iPhone is een handige app waarmee je een zoekgeraakte of gestolen iPhone terug kunt vinden. Natuurlijk is hij ook beschikbaar op alle andere Apple-devices. Maar wat als deze functie niet is geactiveerd en een van de medewerkers is een iPhone kwijt? Dat betekent dat hij of zij niets meer kan doen. Je hele planning overhoop en de productiviteit naar nul.

Xando heeft hier een extra service voor in het leven geroepen: een vervangend device. We hebben altijd apparaten op voorraad die we razendsnel kunnen leveren. Zodat je medewerker weer snel aan de slag kan.

Kom meer te weten over onze support oplossingen en hoe wij jouw bedrijf verder kunnen helpen. Neem vrijblijvend contact op voor een inspirerend gesprek!

shop
Zakelijk