Maatregelen

tegen het coronavirus.

Bij Xando staat de veiligheid en gezondheid van onze klanten en medewerkers voorop. De Nederlandse overheid neemt maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Deze maatregelen volgen wij op.

Openingstijden

Onze klantenservice staat voor je klaar. Wij zijn bereikbaar via mail info@xando.nl of telefonisch op 038 - 425 40 60. Al onze winkels zijn van maandag t/m zondag geopend voor reparatie, service en onderhoud. Bekijk een van onze winkelpagina's voor actuele openingstijden of volg ons op FacebookInstagram en Twitter.


Voorzorgsmaatregelen in al onze winkels

We nemen extra hygiĆ«ne maatregelen. Zo schudden we geen handen en houden we gepaste afstand. Wij vragen je met PIN te betalen. Als je alleen over contant geld beschikt, wissel dan het geld uit zonder handcontact. Ook zijn al onze winkels voorzien contactloze desinfectiezuilen, acrylpanelen en vloerstickers om 1,5 meter afstand te kunnen houden.

De overheid heeft beslist dat er vanaf 1 december 2020 een mondkapjesplicht geldt in alle publieke binnenruimten in Nederland. Vanwege onze maatschappelijke voorbeeldrol en het signaal naar onze klanten, dragen al onze medewerkers een mondkapje. Heb je een afspraak voor een reparatie, service of onderhoud aan een van je Apple-apparaten dan is het betreden van een van onze winkels alleen mogelijk met het dragen van een mondkapje.

Reparatie, service en onderhoud

Plan een reparatie-afspraak bij de Apple expert uit je eigen buurt! Loop je tegen problemen aan met je Apple-apparaat? Voor reparatie, service en onderhoud van je Apple-apparaat kun je gewoon bij ons terecht. Bij inname van je Apple-apparaat vragen wij je het apparaat goed schoon te maken. Momenteel houden wij wel rekening met een langer reparatie proces.

Pakketbezorging

DHL neemt extra maatregelen. Vanaf maandag 16 maart tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zo wordt menselijk contact geminimaliseerd. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld.

iMember en trainingen

Momenteel hebben wij alle iMember trainingen geannuleerd, Over dit onderwerp is er een mail uit gegaan met daarin de annulering van alle trainingen. Als je geen mail ontvangen neem dan contact op met de winkel waar je iMember bent!

SET COVID-19 2.0 regeling

Bekijk hoe je met beeldschermzorg kunt starten of deze kunt uitbreiden, Of heb je meer informatie nodig om van start te kunnen gaan? Klik hier voor meer informatie of neem contact op met zakelijk@xando.nl. Zijn er vragen op educatief gebied? Aarzel dan niet om contact op te nemen met een van onze Apple Authorised Education Specialists op onderwijs@xando.nl.

Door de coronacrisis is het erg druk. De kans is aanwezig dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duurt, excuses.


shop
Onderwijs
shop
Zakelijk