Corona voorzorgsmaatregelen

 (COVID-19)



Beste klant,

Bij Xando staat de veiligheid en gezondheid van onze klanten en medewerkers voorop. De Nederlandse overheid neemt maatregelen tegen de verspreiding van het coronavirus. Deze maatregelen volgen wij op.

Houd afstand en stay safe!



Openingstijden

Onze winkels zijn van maandag t/m zondag geopend. Voor actuele openingstijden klik hier of volg ons op Instagram, Facebook en Twitter.

Winkel voorzorgsmaatregelen

We nemen extra hygiĆ«ne maatregelen. Zo schudden we geen handen en houden we gepaste afstand. Wij vragen je met PIN te betalen. Als je alleen over contant geld beschikt, wissel dan het geld uit zonder handcontact. Ook zijn al onze winkels voorzien van acrylpanelen en vloerstickers om 1,5 meter afstand te kunnen houden.

Reparaties

Wij nemen nog steeds reparaties aan dus voor reparatie van je device kun je gewoon bij ons terecht. Wij houden momenteel wel rekening met een langer reparatie proces.

Bezorging

PostNL neemt extra maatregelen. Vanaf maandag 16 maart tekent onze bezorger na toestemming van de ontvanger voor ontvangst. Zo wordt menselijk contact geminimaliseerd. We vragen de ontvanger om de laatste 3 cijfers van het legitimatiebewijs en noteren deze in het handtekeningveld.

iMember

Momenteel hebben wij alle iMember trainingen geannuleerd, Over dit onderwerp is er een mail uit gegaan met daarin de annulering van alle trainingen. Als je geen mail ontvangen neem dan contact op met de winkel waar je iMember bent!

Zakelijk gebruik maken van de  SET COVID-19 2.0 regeling
Bekijk hoe je met beeldschermzorg kunt starten of deze kunt uitbreiden, Of heb je meer informatie nodig om van start te kunnen gaan? Klik hier voor meer informatie of neem contact op met zakelijk@xando.nl.

Contact

Onze klantenservice staat voor je klaar. Wij zijn bereikbaar via mail info@xando.nl of telefonisch op 038-425 40 60. Zijn er vragen op zakelijk of educatief gebied? Mail onze specialisten op zakelijk@xando.nl of onderwijs@xando.nl voor onze Apple Authorised Education Specialists.

Door de coronacrisis is het erg druk. De kans is aanwezig dat de bezorging van je bestelling of reactie van onze klantenservice langer duurt, excuses.


shop
Onderwijs
shop
Zakelijk