Ophalen winkels | 14 dagen bedenktijd | Betaalservice | Inruilservice | iMember | Werken bij | Nieuwsbrief | Helpdesk
a
a
a

Online uitleg – werking iMember portaal

De digitale wereld verandert dagelijks en elke nieuwe omgeving is even wennen. Daarom hebben we een extra uitleg/stappenplan gemaakt, mocht u als iMember ergens tegen aanlopen. Via het portaal kunt u al uw gegevens beheren, afspraken plannen en u aanmelden voor leuke evenementen.

#1 Klik op uw adres-balk en voer onderstaande link in (of klik op onderstaande button).
iMember

#2 Vervolgens ziet u twee invulvelden. Klik moet nog voor ‘hier voor het voorbeeld’. Hierin dient u uw persoonlijke inlog gegevens te zetten om vervolgens te kunnen inloggen. Bij emailadres voert u uw emailadres in, bij wachtwoord, uw persoonlijke wachtwoord!

#3 Vervolgens klikt u op de button ‘Login”

#4 Mocht het ooit gebeuren dat u uw wachtwoord kwijt bent dan kunt u die hier ook opnieuw aanvragen.

#5 Nadat u succesvol bent ingelogd komt u in uw persoonlijke iMember omgeving. Hier kunt u afspraken plannen en beheren. Aankomende events bekijken en aanmelden en uw persoonlijke gegevens aanpassen.

#6 Aan de bovenkant van het scherm ziet u wat menu opties.

'Over iMember' = lees meer over iMember
'Mijn afspraken' = zie het overzicht van uw gemaakte afspraken
'Mijn account' = pas hier persoonlijke gegevens aan
'Uitloggen' = uitloggen uit het iMember portaal.

#7 De iconen in het midden van uw scherm staan voor de services van iMember-

GroeniSetup = Hulp bij startklaar maken van uw device.
BlauwiLearn = Instore trainingen m.b.t. Mac / iPad / iPhone en meer
PaarsiPersonal = Persoonlijke afspraken maken met de coaches
RoodiSpecials = VIP kortingen, evenementen en workshops.

#8 Daarnaast staat er op de eerste pagina altijd wat over de aankomende iLearns, als u dus naar beneden scrolled ziet u wat er in uw iMember vestiging de aankomende tijd aan iLearns wordt gehouden.

#9 U bent nu ingelogd en wilt graag een afspraak inplannen, onder elke service staat een button met ‘maak een afspraak’ of ‘bekijk de iLearns of ‘profiteer nu’

#10 Afspraak maken iSetup
Als u een iSetup afspraak wilt plannen klikt u op de button ‘Maak een afspraak’ Vervolgens komt u in een scherm met meer uitleg over iSetup – hier klikt u wederom op ‘Maak een afspraak’. Hierna volgt het scherm met de keuze voor locaties en momenten. Zodra u een dag heeft gekozen verschijnen er de beschikbare tijdstippen waarop u de afspraak kunt plannen. Omdat wij u zo goed mogelijk willen ondersteunen vinden wij het fijn als u een korte toelichting geeft m.b.t. de gewenste setup. Vervolgens klikt u op ‘Maak een afspraak’ en de afspraak is gemaakt.

U ontvangt een bevestiging in de mail en we zien u graag op de afgesproken datum en tijdstip in het desbetreffende iMember filiaal. Mocht u er om wat voor reden dan ook toch niet kunnen zijn, dan moet u uzelf afmelden. Dit kan onder ‘Mijn afspraken’. Elke bevestigingsmail bevat hier ook aan link naar toe.

#11 Afspraak maken iLearn
iLearns worden meestal in de winkel gehouden en zijn kleinschalige groepstrainingen. U bent met maximaal 8 deelnemers zodat al uw vragen en of opmerkingen goed behandelt kunnen worden door de coaches. Zodra u op ‘Bekijk de iLearns’ klikt, komt u in een scherm met meer uitleg over iLearns. Als u naar beneden scrolled kunt u het desbetreffende iMember filiaal kiezen, kies altijd het filiaal waar u uw iMember heeft afgesloten. De iLearns die hier onder staan zijn de iLearns van aankomende tijd. De iLearn heeft een titel, omschrijving en informatie over datum en tijdstips. Vervolgens kunt u uzelf inschrijven voor de iLearn die u maar wilt. Zit er een keer een iLearn vol? Geen zorgen, de iLearns komen regelematig terug.

Zodra u uzelf heeft aangemeld, ontvangt u een bevestiging in de mail. Mocht u er om wat voor reden dan ook toch niet kunnen zijn, dan moet u uzelf afmelden. Dit kan onder ‘Mijn afspraken’. Elke bevestigings mail bevat ook een link naar de pagina toe.

#12 Afspraak maken iPersonal
Als u een iPersonal in wilt plannen klikt u op de button ‘Maak een afspraak’, vervolgens komt u in een scherm met meer uitleg over iPersonals. – hier klikt u wederom op ‘Maak een afspraak’. Hierna volgt het scherm met de keuze voor locaties en momenten. Zodra u een dag heeft gekozen verschijnen er de beschikbare tijdstippen waarop u de afspraak kunt plannen. Omdat wij u zo goed mogelijk willen ondersteunen vinden wij het fijn als u een korte toelichting geeft m.b.t. de gewenste iPersonal. Zo kunnen wij ons optimaal voorbereiden en komen we niet voor verrassingen te staan. Vervolgens klikt u op ‘Maak een afspraak’ en de afspraak is gemaakt.

U ontvangt een bevestiging in de mail en we ontvangen u graag op de afgesproken datum en tijdstip in het desbetreffende iMember filiaal. Mocht u er om wat voor reden dan ook toch niet kunnen zijn, dan moet u uzelf afmelden. Dit kan onder ‘Mijn afspraken’. Elke bevestiging mail bevat hier ook aan link naar toe.

#13 Afspraak maken iSpecials
Rond elke eerste van de nieuwe maand komen er nieuwe iSpecials in het portaal. Elke maand heeft een ander thema. Daarnaast zijn er ook een aantal standaard iSpecials. Soms zijn er specifieke producten met korting, een voucher om in te leveren in de winkel of exclusieve workshops en avonden waarvoor u uzelf kunt aanmelden. Als u uzelf wilt aanmelden voor een iSpecials, dan gaat u naar de iSpecials via de homepagina of via het iconenmenu in de rechterbovenhoek. Klik op iSpecials en u komt in het overzicht menu, boven aan de pagina staat wat algemene informatie over iSpecial. Er onder staan de iSpecials die op dat moment actief zijn. Als deze actief zijn dan kunt u er gebruik van maken of dan kunt u uzelf er voor aanmelden. Elke iSpecials heeft een eigen Banner wat al iets verteld over de iSpecials, vervolgens staat er in de titel en in de tekst er onder meer uitleg. Als u op de knop ‘Lees meer’ klikt dan kunt u inschrijven, mits dit mogelijk is bij de desbetreffende iSpecial. iSpecials hebben ook beperkt plek dus als u graag wilt deelnemen is snel aanmelden verstandig! Na het aanmelden ontvangt u, net als bij alle andere afspraken een bevestiging in de mail.

U ontvangt een bevestiging in de mail en we zien u graag op de afgesproken datum en tijdstip in het desbetreffende iMember filiaal. Mocht u er om wat voor reden dan ook toch niet kunnen zijn, dan moet u uzelf afmelden. Dit kan onder ‘Mijn afspraken’. Elke bevestiging mail bevat hier ook aan link naar toe.

#14 In de bovenste balk, die altijd blijft staan staat de optie | Mijn afspraken |, als u hier op klikt dan komt u bij het overzicht van uw afspraken. Deze kunt u annuleren of bekijken. Als u een afspraak heeft gepland en u kunt toch niet komen, dan moet u deze annuleren. Dat kan hier.

#15 Naast de optie Mijn afspraken staat de optie | Mijn account |, hier kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen, zoals uw adresgegevens, email en uw wachtwoord. Daarnaast kunt u hier ook uw abonnement gegevens bekijken. Wanneer is uw iMember abonnement begonnen en wanneer loopt deze af? Komt u er toch niet helemaal uit dan kunt u natuurlijk ook altijd bellen of mailen naar de iCoaches.

Zwolle
zwolle@xando.nl
038-425 40 65

Nijmegen
nijmegen@xando.nl
024-85 03 000

Enschede
enschede@xando.nl
053-43 25 108